اجرای کلیه طرح های دکوراتیو کناف ،دیوار های جداکننده ، اجرای چوب ترمو برای نمای بیرونی و داخلی ، نمایندگی انحصاری پانل تکنوبرد ترکیه ، نمایندگی تایل های گچی و pvc .سپری های 60*60 سفید ، استیل ، طلایی و طرح چوب

محل لوگو

بتونه و نوار درزگیری 15، 20 و 25 کیلوگرمی


بتونه و نوار درزگیری 15، 20 و 25 کیلوگرمی

بتونه درزگیر :

بتونه درزگیر به صورت لایه های نازک برای درزگیری صفحات روکش دار گچی پس از نصب و یا تعمیرات سطوح آسیب دیده صفحات روکش دار گچی، پر کردن درزها و سوراخ های قطعات بتونی، بتونه کاری سطوح بتونی و یا سفید کاری دیوارک های گچی با حداقل ضخامت یک تا سه میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

ماده اصلی بتونه درزگیر ، گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده برای درزگیری و یا نازک کاری سطوح مربوطه رسیده است.

چسب پرلفیکس کناف ایران برای نصب صفحات روکش دار گچی و صفحات پوشش یافته با عایق های فوم پلی استایرین و یا پشم سنگ بر روی تیغه های آجری، بتنی، سفالی، سیپورکس، هبلکس و دیواره های گچی، جهت بهبود خواص صوتی و حرارتی دیوار موجود و یا به عنوان گچ و خاک و سفیدکاری به کار می رود.

این محصول برای ایجاد سطح صاف و جلوگیری از ایجاد حالت سایه روشن و نمایان شدن محل درزها (که حاصل اختلاف نوع مصالح زیر رنگ می باشد) پس از عملیات درزگیری و قبل از رنگ آمیزی به کار می رود.

این محصول به صورت آماده مصرف عرضه شده و از آن می توان جهت موارد ذیل استفاده نمود:

بتونه درزگیر جهت درزگیری صفحات روکش دارگچی (به همراه نواردرزگیر) جهت پوشش کل سطوح (پس از اتمام مراحل درزگیری و پوشش درزها) که اصطلاحا ماستیک کاری نامیده می شود.بدینوسیله می توان از ایجاد حالت سایه روشن که حاصل از اختلاف نوع مصالح زیر رنگ و میزان جذب رنگ متفاوت آنهاست، جلوگیری نمود.

 

نوار درزگیر :

جهت مسلح نمودن محل درزها استفاده می شود و در انواع کاغذی ، فایبر گلاس و فایبر گلاس توری مورد استفاده قرار می گیرد .

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 128

اردبیل - خیابان دانش - رو به روی راهنمایی رانندگی - گالری تخصصی آرت وان

گالری تخصصی آرت وان اراِئه دهنده ی تمامی خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما